Thursday, June 20, 2019

موارد کاربردی مشاوره خانواده در کلینیک روانشناسی انتخاب نو


مرکز روانشناسی انتخاب نو با سالها تجربه در زمینه های مختلف روانشناسی توانسته نام خود را در لیست بهترین کلینیک های روانشناسی تهران ثبت نماید . این مرکز مشاوره با مدیریت اساتید با تجربه ای همچون
آقای دکتر تابع جماعت و خانم دکتر باقری توانسته در زمینه خانواده بسیار تخصصی عمل کرده و در بخش های مختلف خانواده به خدمات خوب روانشناسی خانواده بپردازد . این مرکز روانشناسی در زمینه روانشناسی خانواده بهترین مشاوران و روانشناسان تهران را گرد هم آورده تا در محیطی صمیمی به مراجعین خود کمک کرده تا با مشکلات رو به رو گردند.
موارد مورد استفاده در مشاوره خانواده چیست ؟
-         مشاوره ازدواج : ازدواج امری می باشد که بسیاری از افراد آن را مهمترین بخش زندگی می دانند و نسبت به تصمیم گیری درباره آن بسیار نگرانند. بهترین روانشناس ازدواج به افراد کمک می کند تا در بخش های مختلف نسبت به یکدیگر شناخت به دست آورند و یک برنامه مناسب برای داشتن یک زندگی مشترک خوب و هدفمند طرح ریزی نمایند. بهترین مشاور قبل از ازدواج به مراجعین خود پیشنهاد می کند تا از تست های روانشناسی پیش از ازدواج در یک کلینیک مشاوره معتبر استفاده نمایند زیرا تفسیر این تست ها بسیار با اهمیت بوده و باید بر اساس اصول توسط یک روانسنج انجام گیرد.
-         مشاوره خانواده : روابط خانوادگی همواره نیاز به توجه و رسیدگی زیادی دارد . خانواده به عنوان الگویی دائمی در زندگی افراد همه عوامل در آن تاثیر گذاری دراز مدت دارد . از این رو استفاده از روانشناس خانواده خوب بسیار توصیه می شود . دکتر روانشناس خانواده به افراد کمک می کند تا با بحران هایی همچون ، فوت یکی از افراد ، اعتیاد فرزندان ، بیماری و مشکلاتی نظیر آن که همه اعضاء خانواده به شکلی با آن درگیر می شوند ، مقابله کنند . مدیریت بحران یکی از آموزه های ویژه ای است که روانشناس خانواده خوب در کلینیک روانشناسی انتخاب نو آموزش داده می دهد.
-         مشاوره طلاق : طلاق به خودی خود یک واقعه بزرگ و فشار زا می باشد . چنانچه این تصمیم با مدیریت دقیق انجام نگیرد می توانند باعث مشکلات جدی و جبران ناپذیری در زندگی افراد باشد . مشاوره طلاق به دو شکل انجام می گیرد:
             مشاوره پیش از طلاق : مشاور طلاق به افراد کمک می کند تا با مشکل ایجاد شده رو به رو گشته و سعی در حل آن نمایند . متخصص روانشناس انتخاب نو مشاوره طلاق را بهترین انتخاب برای افرادی می دانند که دچار هیجانات ناشی از فشار روانی مشکلات هستند.
             مشاوره پس از طلاق : افرادی که طلاق را تجربه می کنند چه خود و چه فرزندانشان با شرایط جدیدی رو به رو می گردند که باید با آگاهی در آن رفتار نمایند تا باعث ایجاد مشکلات مشابه با گذشته در آنها نگردد . بسیاری از کودکان طلاق به دلیل عدم رسیدگی روانی والدین خود نیز در بزرگسالی دچار طلاق می گردند.
-         مشاوره سکس تراپی : همواره شنیده ایم که روابط جنسی نقشی اساسی در زندگی مشترک دارد. سکس تراپ در مرکز مشاور نه تنها به حل مشکلات جنسی ، سردی روابط ، روابط نا متعارف و... می پردازد ، بلکه به زوجین برای داشتن یک زندگی جنسی سالم و شاد آموزشهای مناسبی ارائه می دهد . تا زوجین با کاربرد آن بسیاری از مشکلات خلقی و حتی روانی که در طول زندگی مشترک خود تجربه می کنند رها شوند.
-         کارگاه های روانشناسی : از دیگر خدمات ویژه ای که در بهترین مراکز مشاوره داده می شود برگزاری دوره های روانشناسی برای عموم مردم با کمک بهترین روانشناس مشاوره می باشد. متخصص روانشناس خانواده شرکت در کارگاه های روانشناسی خانواده را برای همه افرادی که تمایل به داشتن آگاهی کافی در زمینه زندگی مشترک دارند ضروری می دانند .
کلینیک مشاوره انتخاب نو امید آن را دارد تا با یاری افراد برای انتخاب مسیری نو آنها را به سوی زندگی بهتر هدایت کند.
نویسنده : غزاله البهشتی
تلفن تماس مرکز روانشناسی و مشاوره انتخاب نو: 02122593216

No comments:

Post a Comment

مشکلات روحی و روانی ایجاد شده در اثر کرونا

ویروس کرونا آسب های سلامتی ، اجتماعی و روانی زیادی از خود بر جای می گذارد که عدم رسیدگی به آنها می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند .