Sunday, May 12, 2019

مرکز مشاوره


مرکز مشاوره به ارائه خدمات روانشناسی در رشته های مختلف بنا بر نیاز مراجعین می پردازد. کلینیک روانشناسی انتخاب نو یکی از بهترین مراکز مشاوره تهران می باشد
که زیر نظر آقای دکتر تابع جماعت و خانم دکتر باقری از سال 1395 مشغول به فعالیت می باشد. این کلینیک روانشناسی تلاش نموده تا خدمات مختلف روانشناسی را توسط بهترین روانشناس و مشاور در این کلینیک روانشناسی ارائه نماید تا کسانی که به این مرکزمشاوره مراجعه می کنند بتوانند از بهترین ها یاری بگیرند. در این مطلب سعی بر آن داریم تا نمونه هایی از خدمات تخصصی روانشناسی در بهترین مرکزمشاوره یعنی انتخاب نو را معرفی نماییم.
-         مشاوره ازدواج : ازدواج از مهمترین تصمیمات و مراحل زندگی می باشد. مشاور روانشناس معمولا به افراد پیشنهاد می کنند تا قبل از شروع زندگی مشترک حتما از مشاوره پیش از ازدواج استفاده نمایند زیرا گاهی در بین زوجین مسائلی وجود دارد که هر چه زود تر به آن رسیدگی شود احتمال ایجاد بحران در خانواده را کاهش می دهد. البته این به آن معنا نیست که مشاور برای کسانی که زندگی مشترک خود را آغاز نموده اند کاربردی ندارد. مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره سکس تراپی و مشاوره طلاق از نمونه مواردی می باشد که زوجین می توانند با کمک آنها به اصلاح روابط خود و بازسازی زندگی مشترک بپردازند.
-         مشاوره کودک : توجه به کودکان توجه به نسل آینده می باشد. بزرگسالانی که در کودکی به اندازه کافی از کودکی خود استفاده نکرده اند و یا دچار بحران های شدید هستند آسیب های جدی در کودکی برایشان اتفاق افتاده است که در زمان مناسب به آن توجه نشده است. درمان توسط روانشناس کودک امری بسیار با اهمیت و حساس می باشد و بهترین مشاوره کودک در مرکزمشاوره انتخاب نو برای کودکان در نظر گرفته شده است. مشاوره والدین و کمک به فرزند پروری از دیگر وظایف روانشناس کودک خوب در کلینیک های روانشناسی می باشد.
-         مشاوره بالینی : از دیگر موارد استفاده از یک روانشناس کمک گرفتن در درمان اختلالات روانی و مشاوره بالینی می باشد. درمان استرس و اضطراب ، درمان وسواس و درمان افسردگی از شایع ترین اختلالات روانی می باشد که برای درمان آن نیاز است حتما از یک مشاور روانشناس خوب استفاده شود. درمان روانشناسی در کنار درمان دارویی برای موارد حاد توسط بهترین دکتر روانشناس پیشنهاد می گردد تا سرعت بهبودی افراد را افزایش دهد.
-         نوروفیدبک : نوروفیدبک از روشهای درمانی جدیدی می باشد که مرکز مشاوره انتخاب نو از آن استفاده می کند . درمان انواع اختلالات یادگیری و حافظه ، همچنین کاهش اضطراب و وسواس در درمان با دستگاه نوروفیدبک امکان پذیر می باشد . تمرینات نوروفیدبک با ایجاد تغییراتی در امواج مغز می تواند به کمک افراد برای حل مشکلاتشان رود.
نویسنده : غزاله البهشتی
تلفن تماس مرکز مشاوره انتخاب نو: 02122593216

14 comments:

  1. رفع سلولیت

    سلولیت پوستی زمانی اتفاق می‌افتد که در قسمت لایه پوستی چربی شروع به ذخیره شدن می کند که در آخر روی پوست ناهمواری هایی شکل می‌گیرد.

    ReplyDelete
  2. هایفو تراپی
    شاید اسم هایفوتراپی امروزه زیاد به گوشتان خورده باشد در واقع هایفوتراپی جدیدترین تکنولوژی جوانسازی صورت و گردن است که البته بدون جراحی صورت می گیرد، در روش هایفوتراپی شما تنها با یک جلسه یک ساعته به صورت کاملاً راحت و بدون درد و عارضه می توانید جوانسازی پوست خود را انجام دهید.

    ReplyDelete
  3. دکوراسیون داخلی
    این نوع از شرکت های بهترین دکوراسیون داخلی با عنوان های مختلفی در حال فعالیت هستند و در بیشتر اوقات تخصص آن ها در زمینه معماری و یا رشته های مرتبط دیگر می باشد

    ReplyDelete
  4. کاشت مژه
    اکستنشن را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی که از جنس مو می باشند می سازند و ان ها را در میان مژه قرار می دهند. در واقع اکستنشن مژه فیبرهای مصنوعی می باشد

    ReplyDelete
  5. پروتز سینه
    پروتز سینه یکی از عمل های زیبایی است که برای رسیدن به نتیجه ایده آل بهتر است به سراغ بهترین دکتر پروتز سینه بروید.

    ReplyDelete
  6. لیزرموهای زائد
    یکی از پر طرفدار ترین روش های رفع موهای ناخواسته استفاده لیزر است

    ReplyDelete
  7. بهترین جراح بینی در سعادت آباد در این مطلب سعی داریم تا شما را با جراحی بینی و بهترین جراح بینی در سعادت آباد این زمینه آشنا کنیم

    ReplyDelete
  8. نحوه سب زدن بینی به طور کلی نحوه چسب زدن بینی بعد از انجام عمل جراحی بینی برای کمک به کنترل ورم ( تورم ) بینی انجام می شود

    ReplyDelete
  9. بهترین جراح بینی در تهران جراحی بینی استخوانی به منظور رفع ایراداتی مانند رفع قوز بینی، فرم بد بینی استخوانی و حالت خمیدگی روی پل بینی انجام می شود.

    ReplyDelete
  10. بهترین مدرس ادبیات کنکور کنکور یکی از دشوار ترین و سرنوشت ساز ترین امتحانات این روز ها می باشد، چرا که افراد زیادی زمان و هزینه ی زیادی را برای مطالعه ی کتاب های کنکور و یا حضور در آموزشگاه های کنکور می کنند تا به بهترین نتایج دست یابند

    ReplyDelete
  11. رفع خرابی آسانسورخرابی های آسانسور معمولا مربوط به درب طبقات میشود و اینگونه خرابی ها پر تکرار میباشند . سرویس کاران آسانسور معمولا برای اینکه از دست اینگونه مشکلات رهایی یابند سیستم ایمنی اسانسور را از مدار خارج نموده تا آسانسور کمتر خراب شود .

    ReplyDelete
  12. بهترین جراح بینی استخوانیجراحی بینی استخوانی به منظور رفع ایراداتی مانند رفع قوز بینی، فرم بد بینی استخوانی و حالت خمیدگی روی پل بینی انجام می شود. بینی در مرکز صورت قرار گرفته است بنابراین حتی ایراد کوچک در آن کل اجرای صورت را تحت تاثیر قرار می دهد. کسانی که ایرادی در بینی خود دارند در صدد جراحی بینی هستند و به دنبال بهترین جراح بینی استخوانی در تهران هستند.

    ReplyDelete
  13. پروتز چانهچچانه، نقش بسیار مهمی در زیبایی و تقارن صورت دارد. چانه و بینی، خصوصا از طریق سازگاری‌شان با فرم صورت،تعیین کننده تعادل در صورت هستند

    ReplyDelete
  14. جوانسازی و بالا کشیدن صورتجوانسازی و بالاکشیدن صورت، یک عمل جراحی است که شادابی را به صورت ما برمی‌گرداند

    ReplyDelete

مشکلات روحی و روانی ایجاد شده در اثر کرونا

ویروس کرونا آسب های سلامتی ، اجتماعی و روانی زیادی از خود بر جای می گذارد که عدم رسیدگی به آنها می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند .