Wednesday, May 22, 2019

مشاوره سکس تراپی و راهنمایی کاربردی برای رابطه جنسی سالم در کلینیک روانشناسی



مشاوره سکس تراپی در کلینیک روانشناسی به یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین موضوعات در زندگی زناشویی می باشد که باعث تداوم در زندگی زناشویی است. مشاور سکس تراپی عدم درک متقابل از احساسات را یکی از اصلی ترین دلایل مشکلات در روابط زناشویی می دانند . برانگیختگی در مردان به صورت غریزی و در زنان به شکل نیاز به احساس عشق و محبت می باشد و عدم درک این تفاوت در زوجین باعث می شود تا
کم کم با گذر زمان زن و مردی که دلیل سرد شدن نسبت به رابطه جنسی را نمی دانند با مشکلات جدی رو به رو شوند.
کلینیک روانشناسی انتخاب نو برای رعایت هر چه تمام تره وضعیت روحی مراجعین خود از مشاور خانم و مشاور آقا برای سکس تراپی استفاده می کنند تا مراجعین این مرکز بتوانند به راحتی و بدون احساس خجالت درباره مشکلات جنسی خود صحبت نمایند. متخصص سکس تراپی بر این عقیده می باشد که به صورت کلی برای داشتن یک رابطه جنسی خوب وجود عشق و محبت بین زوجین ضروری می باشد و این اصلی بسیار با اهمیت می باشد که نیاز است زوجین به آن توجه نمایند. وقتی مردان از رابطه جنسی خود احساس رضایت نمایند ، محبت و علاقه بیشتری نسبت به همسر خود نشان می دهند و چانچه زنان این احساس محبت را دریافت کنند کیفیت رابطه جنسی آنها افزایش خواهد داشت.
بر اساس نظر بهترین روانشناس در بهترین کلینیک روانشناسی رابطه جنسی چنان اهمیتی از نظر زوجین دارد که چنانچه زوجین رابطه جنسی بهتری با یکدیگر داشته باشند بسیاری از مشکلات آنها به صورت خودکار بهبود خواهد یافت. داشتن یک رابطه جنسی خوب در زمان ایجاد مشکلات بسیاری از مسائل حتی در بحرانی ترین مواقع بر طرف می کند . از همین رو بهترین روانشناس خانواده در مرکزمشاوره انتخاب نو حتما کیفیت روابط جنسی زوجین را چک می نماید .
تغییرات فرهنگی و اجتماعی امروزه باعث شده تا زنان نیاز به روابط جنسی برای خود و حفظ رابطه خوب با همسرانشنان را درک نمایند و این عمل از انحصاری بودن برای لذت مردان و تنها میل به تولید مثل خارج شده . مشاور سکس تراپی خوب در کلینیک روانشناسی به آموزش مهارت های کاربردی برای رابطه جنسی سالم در بین زوجین می پردازد. تا این رابطه با کیفیت مناسب و بهبود بخش برای زندگی زناشویی استفاده گردد. از سوی دیگر دکتر روانشناس سکس تراپی مشاهده می کنند کسانی که روابط جنسی با کیفیت بالاتری را تجربه می کنند احتمال خیانت کمتری در زندگی مشترک آنها وجود دارد.
در مواردی زوجی که برای مشاوره به مرکز مشاوره مراجعه می کنند از کم شدن تمایل نسبت به روابط جنسی رنج می برند بدون آن که خود نسبت به دلیل آن آگاهی داشته باشد. بهترین مشاور سکس تراپی نقش بسیار کار آمدی در این موارد می تواند داشته باشد . چک کردن سلامت جسمی زن و مرد و انجام مصاحبه و توجه به مسائل روانی زوجین در مرکز مشاوره انتخاب نو می تواند بسیار کارآمد باشد . متخصص روانشناس سکس تراپی به تمام جنبه های روحی و روانی زوجین توجه می نماید و انجام تمریناتی برای بهبود وضعیت جنسی را به زوجین پیشنهاد می کند تا زوجین به توانند به سلامت جنسی خود باز گردند.
مسائل و مشکلات فرهنگی همیشه یکی از اصلی ترین دغدغه های ایجاد کننده مشکلات جنسی می باشد . به همین علت بهترین روانشناس سکس تراپی به فرهنگ خانوادگی و شرایط رشد زوجین نیز توجه می نماید و با دریافت علت اصلی مشکل و ارائه راه حل مناسب به بهبود وضعیت یاری می رساند تا زوجین بتوانند در کنار یکدیگر و با استفاده از مهارت های آموخته شده از یک زندگی جنسی سالم بهره مند شوند.
نویسنده : غزاله البهشتی
تلفن تماس پذیرش مرکز روانشناسی و مشاوره انتخاب نو: 02122593216

No comments:

Post a Comment

مشکلات روحی و روانی ایجاد شده در اثر کرونا

ویروس کرونا آسب های سلامتی ، اجتماعی و روانی زیادی از خود بر جای می گذارد که عدم رسیدگی به آنها می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند .